marți, februarie 23, 2010

Despre oameni speciali

M`am decis astazi sa scriu despre oameni speciali, pentru ca ei exista, pe cale de disparitie, ce`i drept...dar inca sunt. Mi`ar fi greu sa spun, sa definesc un "om special"...pentru ca pur si simplu e special... si totusi trebuie sa mentionez ca nu are nicio legatura cu oamenii cu nevoi speciale, care e cu totul alta treaba. Nu va inchipuiti acum ca un om special pentru mine este acela care are o aura luminoasa deasupra capului,nu...e cat se poate de normal. Aceste specii rare sunt foarte greu de gasit, si uneori poate sa dureze o viata intreaga pana sa ii gasesti. Dar nu aici este problema...ea apare atunci cand intalnim acesti oameni si nici macar nu ne dam seama, ii lasam pur si simplu sa plece, sa treaca pe langa noi...pentru ca noi, oamenii suntem rautaciosi prin natura noastra. Suntem mult prea preocupati de persoana noastra, ne credem mult prea buni ca sa credem in ceva superior noua. Nu putem admite ca totusi sunt oameni mai buni ca noi, simplul gand ne inspaimanta. Ne infruptam cu nesat din rautatile noastre cotidiene, cu asta ne hranim. Unii dintre noi nu mai sunt oameni de mult timp, sunt mai degraba niste instrumente de tortura. Ii vad zilnic, poti vedea cu usurinta un ranjet larg intiparit pe fetele lor atunci cand povestesc despre actele lor de tortura. Marele adevar este ca nu stim sa apreciem ce avem aproape deloc, vrem intotdeauna mai mult.Şi nu mă înţelegeţi greşit, nu este nimic rău în a vrea mai mult, doar aşa am reuşit să creem atât de multe, însă sunt momente în care ar trebui să şi apreciem ce avem când avem şi nu numai după ce am pierdut acel ceva de care eram atât de siguri încât nu ne-am fi putut imagina că la un moment dat va rămâne doar un ecou nostalgic.
Pana acum am intalnit cativa oameni speciali( unii pe care ii credeam eu speciali si altii care sunt, intr-adevar, oameni speciali). Pe unii dintre ei i`am apreciat mai mult, pe altii mai putin, in tot cazul m`am straduit sa ii tin aproape de mine, am avut destul de multe de invatzat de la ei. Am invatat ca nu trebuie doar sa astepti ca sa gasesti pe cineva deosebit, trebuie sa fii la randul tau, special...sa ai o anumita pregatire( desi stiu ca nu este un cuvant tocmai potrivit). Altfel nu cred ca ai putea tine acel om deosebit langa tine, cel putin nu pentru o perioada indelungata...Eu mi`am propus sa IL tin langa mine pentru o vesnicie...dar o sa scriu mai multe altadata ;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Would you like to comment this?